Skargi i wnioski
Szanowni Państwo!
Dyrekcja Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu uprzejmie informuje o możliwościach składania przez Państwo skarg i wniosków. Wszelkie uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie, jakości świadczonych przez szpital usług na rzecz pacjenta.
Skargę, wniosek można składać w interesie własnym i innych osób, a także w interesie społecznym. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez szpital lub pracownika, naruszenie obowiązujących przepisów, regulaminów, a także praw pacjenta.
Będziemy wdzięczni za każdy głos krytyki, ale i także pochwały, bowiem zadowolenie z usług świadczonych przez Szpital stanowi poparcie dla wysiłku podjętego na rzecz podnoszenia, jakości opieki nad pacjentem.
Skargi i wnioski mogą być składane do:
- Dyrektora Szpitala
- Pełnomocnika ds. Pacjenta, lek. med. Michał Silber dyżuruje w środę od godz.13: 30 do 14: 30, w sprawach pilnych codziennie w godz. 8.00 do 14.00. Znajdziecie go Państwo w pokoju nr 373 ( piętro II oddział IV). Można skontaktować się z nim również telefonicznie pod numerem: 713349493 lub na adres rzecznikprawpacjenta@dcchp.pl.
- W przypadku uznania przez Państwa, iż przekazanie wniosku lub skargi do wiadomości Dyrekcji Szpitala jest niewystarczające, mają Państwo prawo odwołać się również do innych wymienionych poniżej instytucji zajmujących się prawami pacjenta:
- Izba Lekarska: 50-333 Wrocław, ul. Matejki 6; tel. (71) 798 80 50; 798 80 52,
- Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 50; tel. 71 373 20 56
- Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą we Wrocławiu - Wydział Spraw Świadczeniobiorców i Współpracy Międzynarodowej - Biuro Skarg i Wniosków: 50-525 Wrocław, ul. Joanitów 6, tel 800 190 590
- Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej - Pełnomocnik ds. kontaktów ze Stowarzyszeniami działającymi na rzecz obrony praw pacjenta: 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15.
- Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - Rzecznik Praw Pacjenta – Bartłomiej Łukasz Chmielowiec, 01-171 Warszawa ul. Młynarska 46; infolinia 0 800 190 590 (pn.-pt.-9.00-18.00), połączenia z tel. kom.(płatne wg stawek operatora): (22) 506-50-64 kancelaria@rpp.gov.pl.